Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за дроселова клапа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за дроселова клапа

    става въпрос за моделите с един дросел. въпроса е само за тия които знаят,че да не си разбутате колите. на дросела има един винт който е заводски калибриран и пломбиран. неговата роля е да държи клапата съвсем леко отворена на празен ход. въпроса е колко оборота е навъртян винта след като е почнала да отваря клапата или по някакъв друг начин да се намери на каква позиция е, че тука сме го закъсали и караме на проба-грешка.
    точка

  • #2
    Демек някакъв точен начин да определим позицията на тоя винт !
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
      Демек някакъв точен начин да определим позицията на тоя винт !
      Защо трябва да се отиентирате по винта а не по самата клапа!?
      Преди време на един карбуратор гледах ,че бъркаха с някакви пластини и така регулираха вътре клапите... в смисъл тия пластини са с определена дължина и като се поставят където им е мястото (само за реглажа разбира се) опират в клапата!!!
      Незнам как точно да го изпиша ,но тоя винт е все пак за някаква настроика и се съмнявам на всички коли да е навит абсолютно еднакво
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        При карбураторите,клапата седи между двете дупчици.Едната е за бензина за празен ход,а другата и да ме утрепете не мога да се сетя,но мястото и е там.
        При нашите кошници положението е съвсем друго.Винта служи за да не опира клапата в крайно положение.Един оборот в повече няма никакво значение,понеже моторчето за опразен ход подава много повече въздух и регулира в широки граници.Клапата трябва да е колкото се може по-затворена.
        Реглажа се извършва чрез преместване на потенциометъра и регулиране на налягането на бензина чрез регулатора,което липсва при тебе.Всичко това за празния ход на газоанализатор.
        Друго ръчкане там няма.
        При тебе проблема е електрически.По линията управляващ блок за газовата,релето на газовата,симулатора.Аз залагам на последния!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Ако клапата е затворена на макс всичко зависи от моторя и оборотите играят мн гадна работа сега ги нстроихме уж точно имаше много газаджийски измислици по буксата на компа и сега работи доста по добре то ясно че има и други изненади амаа ще ги видим и тях по нататък !
          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

          Comment


          • #6
            Мотора ти е добър и не вярвам да има механични проблеми.С един светодиод можеш да видиш какво напрежение се подава на симулатора на дюзите и на самите дюзи,когато работи на газ.Идеята на пръв поглед е шантава,но можеш да видиш,дали подава нещо на дюзите и да се бъркат от там нещата.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Мотора ти е добър и не вярвам да има механични проблеми.С един светодиод можеш да видиш какво напрежение се подава на симулатора на дюзите и на самите дюзи,когато работи на газ.Идеята на пръв поглед е шантава,но можеш да видиш,дали подава нещо на дюзите и да се бъркат от там нещата.
              Гол светодиод няма да издържи много мигания
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Е то това ясно аз го разбрах човека , идеята е странна но може и да свърши работа , има едно реле на компа закачено явно изключва и вкючва инжекторите много зле окислено ще го сменя утре па ще видим .Има и еди други релета до акумолатора дето цъкат при контакт те па за ко ще са ?
                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                Comment


                • #9
                  Дюзите се отварят за 4ms на празен ход и е трудно да го регистрираш със светодиод. Става с хубав мултицет или те се чуват как чукат. Обикновено газаджиите слагат едно реле на "+", захранващ дюзите, че той е общ, Но така компа вкарва грешка, че не ти работят дюзите и минава в авариен режим. Най-добре - слага симулатор за ламбда, за дюзите и авансатор в режим на газ. Газта е 110 октана и иска по-голямо предварение, а и гори с по-висока температура. Тогава нещата са вече чисти

                  Comment


                  • #10
                    Ми то е с ланди контрол ама кви плетеници са правили навсякъде не е истина не се знае де са го окъкали
                    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                      Ми то е с ланди контрол ама кви плетеници са правили навсякъде не е истина не се знае де са го окъкали
                      Братле, разбирам те, ама изразявай се по-книжовно ако евентуално искаш помощ. Нищо лично

                      Comment


                      • #12
                        Отговарям общо и се надявам адаша от разград да не ни усети,че ще стане страшно.Бобо, едно съпротивление 1.2 к/ома мисля.че ще е достатъчно за питането ти.Не подценявай Колев.На някой,ако до сега не му е станало ясно,Колев е по-големия брат на Уважаваното от нас копеле Райдер,Винаги готов да му зашие мокрия парцал по врата и да му покаже къде се намира вратата.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          споко, ша я оправим кочината.за сега сме настроили клапата,мпх работи и тпс-а работи и е настроен. ако трябва и цялата инсталация ще пренаредим че то сега ебати паяжината.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Дръта е вече бабката тяя се ми пили на глъъта нищъъъ, земи си импреза и нея юркай така :Д
                            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                            Comment

                            Working...
                            X